Seriefreak

Någonting jag saknar mest när ja bor i london är tv, låter fånigt men tänk efter, vad skulle man helst vilja göra när man kommer hem från jobbat mitt i natten helt uppe i varv? Se tv, vilket är jävligt svårt om man inte har en tv, så jag har tittat som fan sen ja kom hem. Min söndag, min bakissöndag tillägnade jag "life unexpeced" riktigt bra serie har både skrattat och gråtit, precis som en såpa ska vara. som ett plus i kanten var några ur one tree hill med i ett avsnitt så det vart en sammanslagning av två kanonbra serier.


Nu ska ja fortsätta kvällen med lite "off the map" = ja, jag är ett seriefreak!


Kommentarer
Postat av: jesss

me gusta!

livet utan serier är apa!

2011-03-23 @ 15:52:30
URL: http://tusenjessica.blogspot.com
Postat av: Seriefreaket!

Hejsaaan världens största seriefreak här:D Kika gärna in på min blogg som handlar om tv-serier och bara om det! Tipsar om nya serier och länkar till de om man vill se gratis, en dag efter att de sänts i USA!:D

2011-04-05 @ 19:52:05
URL: http://seriefreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0