Vid liv

Hur kan jag vara vid liv denna morgon? Inatt var jag 100% säker på att dö av värmeslag eller syrebrist! Vår bunker kommer upp i en 45 grader ungefär när solen ligger på (ingen överdrift) och värmen har ingenstanns att ta vägen förutom takfönstrena som numer är förbjudna att öppna och varför det?

Häromkvällen får jag syn på en spindel, en gigantisk spindel på väggen i Elins rum, jag rusar ut och skriker och pekar och Elin och Camilla rusar efter, vi står alla och hyperventilerar och ingen av oss har några planer på att gå in i djävulsrummet och ta bort den, vart är männen när man behöver dom kan man undra? Camilla hade till sist efter 15 minuter ihjäl den och jag fick ta ut den, fort som fan stängde vi fönstrena och nu öppnas dom aldig igen.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gå och köp Radar i affären sen går ni upp på taket och sprayar runt fönstren innan ni öppnar ni måste ju kunna andas <3

2011-04-23 @ 09:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0