Seg X1000

Klockan är redan halv fyra och jag är fortfarande inte vaken, vad är det som händer? Jag har hört att man ska bli piggare och orka mer av att träna men det kanske är en myt? Men det är väl bara att ta sig i kragen och masa sig ut ändå, hur opepp och seg man än känner sig! Tråkigt att ja får gå ut själv bara för ja försov mig...

När jag kommer tillbaka blir det nog en promenad i området med kameran, det är sådär kalasväder idag igen och enligt väderrapporten ska det hålla i sig hela veckan, hoppas att dom har rätt för en gång skull! Btw den som sagt att det alltid regnar i London, du har fel. Regnar mer hemma i Linkan än London.

Sådärja Emmy ut och intervalla med dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0