London

Tiden har flugit såpass snabbt att ja nu kan säga "nästa vecka åker ja till London"
När jag fick reda på att bartenderserien som ska börja på tv som påminner om bigbrother är samma barternderskola som vi ska gå fast i London fick jag ångest, är det verkligen nåt för mig?
Jag håller tummarna för att det blir bra de där, hoppas på sköna klasskamrater och ett inte allt för regnit London.

Och annars? Jo då hoppas ja att min fot blir bra snart så ja slipper kramp efter 10 minuters promenad, det riktiga testet kommer på lördag då ja ska jobba 9h i sträck, får peppa med många värktabletter


Kommentarer
Postat av: Mallan

stackars fossingen ! jag som tänkte höra av mig till dig idag för att säga att jag har det perfekta löppasset för oss som vi måste köra innan du åker. (Eller jag åker ju också förvisso). Men kom på det när jag sprang idag, så nästa vecka måste foten må riktigt bra

2010-09-29 @ 23:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0