Det var då på tiden....

Kom på nu när jag satt här och filosoferade..att jag inte lagt över semesterbilderna från Malta på datorn, jag hade tillochmed glömt att titta på dom själv. Men nu 10 minuter senare finns dom på datorn och jag upptäckte att vi inte tagit så många bilder.. kan ha berott på att vi var på stranden större delen av semestern och det skulle bli lite enformigt, men tänkte ändå lägga in några bilder från båtturen och längta tillbaka






Kusin och lillesyrra


lillesyster

Man måste älska vädret och det klara vattnet!

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

åh vad kul, då äre bra att jag köpte dem ju! :D

2010-09-02 @ 09:43:18
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: kusinen

Ja gött var det!

2010-09-11 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0