03:15

Vilka lirare man kan träffa på när man åker nattbuss, står i min ensamhet och försöker få igång musiken men istället kan jag inte låta bli att lyssna på grabben/mannen/gubben brevid som först muttrar "står där borta och spottar som jävla lama djur" om tjejrna brevid med en röst och dialekt läskigt likt pontiak varav jag skrattar lite.
Efter en stunds tystnad fortsätter han med "vadå att man inte kan kissa från en gammal cykel i stan, det är inte alls svårt" fortfarande läskigt likt pontiak. Och ja måste tillägga att han inte någon av gångerna pratade med mig, han stod en meter ifrån mig och berättade detta för sig själv.

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha, fina lirare. Själv träffade jag en snubbe på Hakepi som började snacka med mig. Sen frågade snubben vi betalade till om vi skulle ha samma påse "Inte än" svarar killen. "Inte nu och aldrig" skriker jag...

2010-09-12 @ 11:50:39
URL: http://mallansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0