Fredag

Så hur är livet i london? Det kan ja inte svara på för jag spenderar all min tid på hostlet eller skolan, skolan drar alltid över och de är alltid prov, vem kunde ana att de skulle vara såhär svårt? Igår hade vi studiebesök på tre barer där bartendrarna är extremt skickliga, dom ja sett innan är skrattretande i jämnförelse. Hittade två nya favoritdrinkar och tre drinkars gränsen sprack ganska rejält, planen var att kolla in ställena och vara hemma vid 12, det blev att smaka så många drinkar man kunde och vi ramlade in i rummet klockan tre för att sen ha en efterfest på golvet, vilket var mindre uppskattat av dom som sov, haha.

Idag var alltså en seg morgon, men det var bara att ta sig in till skolan för att göra freepourtestet och jag hade oturen att dra lapp nummer 1. Men jag klarade det, inte med den bästa marginalen kanske så ja är riktigt misnöjd, fick 25 av 32 och det betyder att jag nu längre inte har en chans till A i den här kursen. Blir att satsa på ett B. Jag och Malin som förövrigt fick 29 på sitt test (bäst idag) grattis till henne, var ute i parken och flairade och lyssnade på musik (min hand är numer lilablå). Men nu ska ja ta tag i livet och plugga allt vad ja orkar, tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0