Tuben

Har testat på tunnelbana med idag, de skulle ta 10 minuter att åka till oxford men 1,5 h senare rullade ja å Emma in framför topshop. Och jag har insett att london knappt är en stad för shopoholiker då de kommer bli jävligt svårt att hålla i pengarna. Så mamma du kan vara lugn, klädaffärerna väger upp att vi lever som råttor, jag är i paradiset. Nu måste vi skydna iväg till tuben igen, hoppas de går betydligt bättre nästa gång, jag röstar i alla fall på taxi på hemvägen, får se hur de blir. PUSS

Kommentarer
Postat av: mamsen

jag röstar oxå på taxi när ni ska hem ikväll men att det tar 1,5 tim istället för 15 min är ju inget konstigt, den kan hända med Östgötatrafiken oxå ;P

2010-10-10 @ 00:29:22
Postat av: er saknadee karrro

Bra emmy. Jag gillar skarpt att du uppdaterar once in a while. Keep it goooooing!

2010-10-10 @ 12:02:20
URL: http://karolinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0