en annan del av himlen

äntligen har jag fått min dator, den kom med posten idag, har inte släppt den sen dess haha.
Jag som inte tyckte nåt vidare om London i början måste säga att det växer mer och mer, när man har lite koll på vart alllt är. igår vandrade jag och malin omkring på oxford street i 6 timmar och fyfan, en del av affärerna är som min syn på hilmen, jag önskar ja vore ekonomiskt oberoende!!

Och skolan har nu dragit igång på riktigt, hade vår första barträning idag, vilket var den roligaste delen, vi började dagen med historiaprov sen hade vi 2,5 h freepouring vilket går ut på att man står med en flaska i varje hand och försöker tömma upp rätt mängd i ett glas... man kan säga det blev långtråkigt efter ett tag. Men ändå bra träning, för nästa fredag ska vi sätta alla 32.. Våra lärare är roliga, sjukt skickliga, jävligt stränga men riktigt riktigt bra. James är huvudläraren, han påminner lite om Jamie Oliver tycker ja, bara att han passion är bartener iställer för matlagning. Men med ett helt annat temperament haha.

Imorgon ska vi gå ut allesammans, vår andra lärare chris ska ta med oss ut till ett ställe som ska fixa happyhour och sådär så det ska bli en skön brejk i allt plugg.. som ja ska återgå till nu

btw jag vet att de är extremt tråkigt utan bilder men ja har inte ens satt in batterierna i kameran så det finns inte mycket att visa haha, de kommer de kommer. PUSS


Kommentarer
Postat av: M

hmm jag vill ha biiilder!!! Har skickat en länk till en bild på vår nya vän för livet på FB <3

2010-10-14 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0