sista veckan

haha vilken fantastisk uppdatering? Jag skyller på internet, det funkar kankse två av 10 minuter så man tröttnar ganska snabbt på att fösöka. Men nu är ja inne på min sista londonvecka, bokade biljett hem på fredag kväll, ska bli så underbart skönt med rent och fint omkring sig, kanske tillochmed ska försöka hålla rent i mitt rum efter att levt såhär i en månad. Hade drinktest idag på 100 drinkar och tyvärr så tappade jag koncentrationen efter att ha skrivit 20 drinkar så hur det gick har jag ingen aning om, hoppas de är ok iaf! nu är de bara speedtestkvar och den avslutningsfest, känns ganska stört att de bra är två dagar med skola kvar, har vi verkligen vart här en månad? Vi måste ju ändå haft ganska kul eftersom månaden gått så jävla fort!

Kommentarer
Postat av: M

ja här är man inte bortskämd med uppdateringar :) lovar att det ska vara rent och nybäddat i din säng och duschen leeedig när du kommer hem :) <3

2010-11-01 @ 22:52:10
Postat av: Malin

Sen hoppas kusinen på att du kommer och visar upp din nya talang i halmstad! :D

2010-11-02 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0