LondonvsNorge

Bloggen dog när jag kom hem till Sverige? kanske var den död innan vad vet ja? Uppenbarligen ingenting eftersom ja funderat över vart ja ska härnäst utan att komma fram till någonting alls, fram tills inatt var jag 100 på att jag skulle åka tillbaka till London om någon vecka, men sedan läser ja om mina vänner i London, och dom verkar ha det ganska tufft. Hälften får jobb hälften inte, hälften vill hem hälften vill stanna...vad vill jag? Om man ska gå på vad jag vill, så vill jag till London, delvis för jag verkligen vill testa att jobba som bartender nu efter kursen och London är det perfekta stället för det, samtidigt som ja måste börja samla ihop ett kapital till resorna som kommer efter sommaren... och för att göra det måste jag till Norge. Vad ska man välja, viljan eller pengar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0