Linköping

Oj vad bra jag har sovit inatt, enda fram tills nu, alltså i 14 timmar!
Kursen är avklarad, sista provet är klart och ja är hemma igen. känns både tråkigt och skönt att ha åkt, kändes jobbigt att säga hejdå till alla, finns inga garantier att man träffar några av dem igen.

Speedtestet, testen bakom baren gjorde vi i onsdags, jag tror jag aldrig vart så nervös i hela mitt liv, glömde att andas när ja tänkte på det. Men det gick bra, klarade det med ett starkt b, samma betyg som jag fick i hela kursen och det ska man vara nöjd med med tanke på att james ger ut 3 A på 150 elever. Torsdagen var graduationday, vi började dricka drinkar redan klockan 10 på morgonen och drog första shoten runt 11 (på skolan alltså) på kvällen var det mat på restaurang, alla lärare och elever och sedan vidare ut. Kvällen började lugnt men två av våra lärare drog sedan med oss på en sjuk efterfest med gratis alkohol och man kan alla förställa sig hur den kvällen slutade, vi ramlade iallafall in på hostlet igen klockan 8 på morgonen! En underbart kväll/natt, ett perfekt avslut på kursen. Ledsamt att tänka på att den är slut.

Men att ja nu ska gå i mjukis och sovtröja och äta taco som redan står på bordet slår nästan allt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0