Vanlig vardag

Försov mig imorse, anledningen var att jag började kolla på sista avsnittet av lost runt ett inatt och kunde inte stänga av det förrens det var slut. Men måste erkänna, jag är inte nöjd med slutet, det har vart en så jävla bra serie och jag hade räknat med att slutat skulle vara galet bra och att man äntligen förstod allting så man fick ett ordentligt avslut! Men nej ja skulle nog behöva en säsong till :/

Denna vecka skulle kunna vara underbart skön, men nej för vi har ungefär 14 timmars balträningen, 5 av dom klarade vi av igår, 5 till är på fredag eftermiddag. Men inatt löste jag ett av mina balproblem så jag känner mig lite lugnare idag än igår. Frisyren, som vi inte fick till över huvud taget, och inte har någon frisör tid, ringde en god gammal vän som var snäll nog att ställa upp sissodär 06:00 lördag morgon, tack Nelly

Och nu är de skola, näst sista dagen någonsin. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0