Samvete

Äntligen hemma efter en heldag på jobbet, vilket totalkaos !
Jag som hade planerat att åka hem och ta det lugnt efter jobbet, sova tidigt så man är utvilad till balträningen imorrn, men eftersom det inte blev nåt igår blir det idag så de är hem och stressa gärnet för att kasta sig på bussen.

Åh, för att koppla till rubriken, det skulle inte vara någon hemma ikväll, så de ringde och frågade vad ja skulle göra för mat, men lat som jag är sa ja att ja inte skulle ha någon mat för ja orkade inte göra någon. 10 minuter senare får jag sms att de lagar mat som ja kan värma innan de åker, min familj är underbar men dåligt samvete får man. Undrar hur det kommer gå för mig när ja flyttar hemifrån... ett mål som dagen som består av fil?

Kommentarer
Postat av: alex

hoppas att du får en trevlig kväll ;)

2010-03-14 @ 18:20:48
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0