Hur är det med lokalsinnet?

Rätt orättvist att vissa föds utan någonting som är en självklarhet för andra
Jag föddes utan lokalsinne, när ja var yngre skrattade de alltid åt mig när ja ringde och berättade att ja satt i anda änden av Linköping, det gjorde dom idag med, jag åkte vilse påväg till farmor. Jag tog en annan buss och tänkte gå av när ja kände igen mig och gå sista biten, bara det att jag aldrig kände igen mig så fick åka till sluthållplasten och sedan tillbaka igen. 1,5 h bussresa denna fina eftermiddag, haha fan vad trött jag blir på mig själv
Aldrig blir det rätt!!

Hoppas på en mer lyckad avslutning på kvällen då vi ska gå på bio och se remember me, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0