Tjena

Återigen hemma hos farmor, nu är det vem vet mest på tv, inget program för mig därför hamnade jag här
Njuter av lovet så mycket jag kan, hade en klok vän som påpekade att detta är vårt sista lov
Sista lov, ledsamt, lov är ju bland det skönaste som finns
jag har spenderat början på mitt lov med sömn, massa sömn och arbete
Har även försökt lista ut vad jag vill göra senare men utan framgång, måste man verkligen planera det?

Snart ska jag in till staden och träffa karro, planera för en framtida studentskiva
det om nåt är ju rolig planering! kanske nåt ja kan satsa på senare? Vem vet


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Och tack, det är min sambo som har varit på intervju.. hoppas han får det..:) Kram

2010-04-06 @ 20:28:01
URL: http://fidelli.blogg.se/
Postat av: Lorissa

tack så mycket, halsbandet har jag gjort själv :)



Hur är läget med dig då?

2010-04-06 @ 23:41:53
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0